{راه‌های|روش‌های} برای خلاصی از خرید قالب وودمارت {شناخت|شناسایی|شناخته}

 
قالب وودمارت در سایت تم فارست بیش از 40 هزار فروش موفق داشته است و همین آمار فروش بدان معنا است که قابلیتها و امکانات عالی را دارد که افراد به سراغ آن میروند و برای طراحی سایت فروشگاهی خود از آن استفاده میکنند. قالب وودمارت، بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی واز پرفروش ترین پوسته در بین سایتهای ایرانی وخارجی است. قالبها همیشه در طراحی سایت با وردپرس مهم هستند و در واقع این قالبها هستند که میتوانند زیبایی سایت شما سایت را تامین کنند، برای مثال اگر سایت فروشگاهی داشته باشید و قالب مناسبی را انتخاب نکنید، سایت شما اصلا زیبا نخواهد بود و اصلا نمیتوانید فعالیت فروشگاهی در آن داشته باشید، به همین دلیل باید سعی داشته باشید که از بهترین قالبهای فروشگاهی وردپرس باید استفاده کنید تا سایت زیبایی را به همراه امکانات عالی داشته باشید، در این مقاله قصد داریم قالب فروشگاهی وودمارت را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید با این قالب فروشگاهی عالی آشنا شوید و برای سایت فروشگاهی خود از آن استفاده کنید. 
 
این قالب علاوه بر این که با ووکامرس سازگار است و میتواند بهصورت فروشگاهی فعالیت داشته باشد، بلکه میتواند با استفاده از افزونه دکان برای شما قابلیت چند فروشندگی را فعال کند و همین موضوع میتواند برای آینده کسبوکار شما عالی باشد چرا که ممکن است بعدا بخواهید در سایت خود یکسری فروشنده دیگر هم اضافه کنید که کاربران خیلی ساده با افزونه دکان میتوانند محصولات خود را به سایت اضافه کنند و شما بعد از تایید محصولات، آنها در سایت قرار میگیرند. یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارد تا یک قالب فروشگاهی جذاب داشته باشد تا به راحتی کاربران را جذب فروشگاه خود کند. امکان خرید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس از طریق این وب سایت میسر می باشد. همچنین در تنظیمات قالب امکان آپلود فونت دلخواه شما به سادگی وجود دارد. چون نصب از طریق پیشخوان هم امکان پذیره ولی در آپلود فایل و نصب از پیشخوان معمولا در اکثر هاست ها خطاهایی رخ میده که رفع مشکل و آپلود و این داستان ها ارزشش را نداره.
 
ریسپانسیو بودن سایت خیلی مهم است و همیشه باید به آن دقت داشته باشید، در واقع ریسپانسیو بودن به این معنا است که سایت شما با هر دستگاهی که بارگذاری شد بدون مشکل به کاربر نمایش داده شود و در واقع همین مورد هم بسیار مهم میباشد. اگر ممکن است، راهنمایی بفرمایید که چگونه این مشکل را حل کنم. برای آشنایی با این دوره آموزشی می توانید این پست را مشاهده کنید که در آن یکی از ویدئوها به صورت نمونه قرار داده شده است. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد بخش فیلتر محصولات به صورت حرفه ای است که به صورت فارسی سازی شده و حرفه ای برای کاربران سایت قابل استفاده است برای بررسی این محصول در بخش دموهای فارسی به یک دسته بندی محصول مراجعه کنید. بعد از خرید هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی و نصب وردپرس روی آن، زمان انتخاب یک قالب فروشگاهی حرفه ای فرا می رسد. هرچه در بررسی جزییات دقیق تر عمل کنید مخاطبان بیشتری برای سایتتان جذب خواهید کرد.